Tisdag

Studiedag igår som sagt. Det enda jag inte gjorde av de grejerna som jag skulle ha gjort, var att göra de flesta läxorna och uppdatera bilddagboken, så jag får väl vara ganska nöjd.

Idag var det Gambia-dag i Contrast och jag tyckte det var intressant. Vi fick höra massa saker om Västafrikas historia och så. Och Annika blev iaf min nya idol (;

På lunchen gick vi runt lite på stan och så fixade vi present till Anna som fyller i morgon (: men  tyvärr var hon sjuk idag så vi får se om hon orkar pallra sig till skolan i morgon.

Efter Contrast var jag tvungen att vänta på bussen så jag gick runt på stan med Olle och Hiwa och vi gick bokstavligen runt. Men det var mys.

Men sen kom min buss iaf och jag åkte hem och ringde Katrin som inte heller var i skolan. Och jag var ovanligt tuff och ringde på hennes hemtelefon. Jag kände mig otroligt vuxen. =P Men sen var jag tyvärr tvungen att börja med spanskaläxan som är tills i morgon. Mycket, mycket trååk. Jag orkar inte med några läxor alls den här veckan. Jag vill ha lov och inga läxor.

Men nu ska jag sluta skriva för idag.
Hejs !

Kommentarer
Postat av: Olle

Ditt inlägg här verkar ha likheter med det som jag tänkte skriva om.

1. Studiedagen var inte nyttig för studierna
2. Småtråkigt på contrast men ändå intressant
3. Vi gick verkligen RUNT efter vi slutade. (Det var mys)
4. Jag ringde till min kompis farmor (JA!) och frågade efter min kompis. Grymt vuxet.
5. Har inte orkat fixa spanskan men ska börja nu.

2008-01-29 @ 22:12:38
Postat av: annika

Idol =D

2008-01-31 @ 09:28:23
Postat av: Olle

Jasså Annika, kände du dig tvungen att kommentera här nu! Bara för att jag sa till att det bara var jag som kommenterade :P Tihi :D

2008-01-31 @ 11:51:12
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: katrin

japp är fett stolt över dig :D

2008-01-31 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0