Torsag

Idag fick vi reda på att Ludde skulle sluta som lärare i datakunskapen vilket är tråkigt. Ludde var skoj. Istället skulle vi få nån tjej/tant/dam som inte alls verkade rolig. Illa illa.

Idag var jag lite trött och flickorna var mkt roliga. (: Och idag fick jag tillbaka min busskompis Annika och det kändes bra.

Men nu är jag nästan helt tom i huvudet så jag vet inte rikigt vad jag ska skriva mer. Bara att det var tråkigt att Sverige förlorade och att i morgon blir det Bamboo City. Jag är mycket oroligt för hur det kommer bli med platser ! Men det löser sig kanske.

Nu ska jag snart sova, så natti natti.

Kommentarer
Postat av: AnNiKA

det är så kul att du och katrin insisterar på att kalla honom ludde när han egentligen heter theodor! =D haha det är kanske därför han slutade! ne skojja bara =)

2008-01-26 @ 22:04:44
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0