Torsdag

Denna dag började väldigt bra. Först en stor mascaraborste i ögat och sen var jag tvungnen att springa till bussen. Jag springer alltid till bussen men denna gång missade jag den första bussen och den körde förbi mig så att alla på den kunde se mig missa den. Älskar mornar.. Den andra bussen kom iofs nån minuter senare så det var ingen större fara skedd.

När jag kom till skolan var första timmen Naturkunskap och eftersom att vi knappt gjorde något utan bara sega så var naturkunskapen rolig för en gång skull.

Sen var det Geografi, Lunch, Matte och sen datakunskapen med Monstret. Sen var det svenska där vi hade prov. Vi skulle skriva en saga med Grammatik grejer och jag skrev om en liten, liten kotte vid namn Kotten som studsade runt i det magiska landet Grammatik. Det var ett roligt prov men min rygg och nacke är nog förstörd för all framtid. Skrev som en galning på den bärbara datorn på den höga bänken.

I kväll ska jag göra klart svenskan om jag klarar av det. Jag har ännu inte hitta rätt länk till det jag ska läsa, men det går kanske. Jag ska även plugga på geografin och geografi är roligt. Innan mamma åkte iväg på dans sa hon att vi två skulle göra dajmtårtsbotten vilket jag nog blir tvungnen att hjälpa till med. Allt för att göra lilla Mrs nöjd.

Idag känner jag mig för att lägga in en bild till inlägget innan jag slutar, så det blir den som är här nedanför.
Enjoy !
image5
Det blev denna för att jag gillar bilden och lilla Martina är sjuk

Kommentarer
Postat av: Martina

Du kommer alltid med de finaste bilderna må jag säga =P tur att du är söt iaf

2008-01-31 @ 20:05:00
Postat av: annika

jaa usch vad jobbigt när bussar beter sig på det viset!
Fin bild, tycker jag. =)

2008-01-31 @ 20:11:21
URL: http://annie016.blogg.se
Postat av: Olle

Bussar är som sagt väldigt elaka. Kallas er datorkunskapslärare för "Monstret" nu? Haha, det verkar ju nästan som att Katrin gillar henne :P
Eller? :O

2008-01-31 @ 20:29:37
Postat av: Johanna

Bussar är onda.. Jag kallade henne Monstret idag. och jaah jag tror Katrin gillar henne skarpt =)

2008-01-31 @ 20:32:17
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: katrin

Oh ja we are best friend

2008-01-31 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0