Usch då

Jag försöker verkligen förstå mig på det här men det verkar hopplöst. Det finns hundra olika knappar och jag undrar massa, t.e.x.:
1. Varför får jag inga träffar när jag söker på Annikas och Katrin bloggar?
2. Varför har jag ingen bra bild att lägga upp på mig?
3. Varför ser min sida då mkt konstigare ut än allla andras?
4. Varför har jag ännu inte tagit på mig min morronrock och tofflor?

usch usch usch

Och det enda jag har svar på är trean och det är för att jag ser ut som en fjollig tönt på alla bilder, och det är inget kul att lägga upp bilder på. Men som det kanske syns så har jag ändå lagt upp en bild. Kanske? Jag förstår inte det här ! :S



Kommentarer
Postat av: Olle

1. Dom är konstiga.
2. Du har 1000 snygga bilder på dig. Nån kan du nog lägga ut.
3. Den ser inte konstigare ut än någon annans.
4. Du skriver blogg istället, mycket viktigare.

2008-01-31 @ 11:53:40
URL: http://asbestos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0