Varför kör han inte om?

Idag har varit en ganska seg dag. Jag trodde det skulle vara skönt att inte göra nånting och bara ta det lugnt, men det blev rätt så tråkigt. Men jag tittade iaf på lite Vänner-avsnitt och det är alltid kul. Jag räknade även lite matte och sen skulle jag övningsköra med pappa. Det var lite läskigt eftersom att det var väldigt länge sen jag gjorde det.Det kan bero lite på att jag inte vill köra när det är mörkt, halt på vägen, regnigt, snöigt mm mm. Idag var det dock väldigt blåsigt men det fick gå ändå. Man kan inte säga att jag är säker när jag gör. Jag är nog aldrig så rädd som när möter en bil på en smal väg. Och jag spänner mig i hela kroppen så jag är helt slut när jag kommer hem. Det är iaf skoj att köra med pappa bredvid sig. Han jämförde oss med ett rally-team och att han var min kartläsare när han säger "jag tror vägen svänger vänster", och jag kör i 40km/h. Jag gillar hans humor iaf ^^

När vi kommit hem tittade jag på vänner igen och sen åkte vi och tränade. När vi kom hem igen fixade vi mat och käkade. Sen var det handboll på tv och det gick ju inge vidare. Spelandet alltså, att titta gick utmärkt.

Nu ligger jag i min säng och tittar på Vänner. Finns verkligen inget bättre <3 Ska titta klart på detta avsnitt och sen ska jag nog sova. 

 Nighty Night !


Kommentarer
Postat av: Gred

Hon som nöter Vänner ;P

2008-01-21 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0