Wednesday

Spanska idag. Kändes ganska bra på vissa grejer vi gjorde och mindre bra på andra, vlket är bra eftersom att det vanligtvis brukar kännas mindre bra på allt vi gör. Efter spanskan var det håltimme för vissa av oss och Betina, jag, Anna och Olle satte oss i Chill-Room och fixade lite med våra loggböcker som ingen verkar ha nån större koll på hur de ska vara. Vid lunchen och det var lite trångt runt bordet men det gick bra.

Efter lunchen var det geografi och det är kul. Sov halva timmen och det var mys. Sen när jag var utvilad och pigg var det engelska. Karen sa något om att det skulle vara konstigt om jag inte fick mvg i Engelska A vilket var skoj att höra.

Idag var det handboll också. Spännande var det med ett fint slut

Känner mig inte för att skriva så mkt idag. Jag fryser och är usch

Nu ska jag se om jag kan göra nåt vettigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Heja Sverige!!!!!!

2008-01-24 @ 18:46:41
Postat av: annika

johanna,jag vet hur du ska lägga till mig i kontakter! klicka på länken till min blogg som syns vid den här kommentaren,och sen lägger du till mig. =)

2008-01-24 @ 18:50:49
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0