Måndag

Jaa, nu kan jag berätta att jag var och såg premiären av Narnia med Anna, Annika och Katrin (: Åååh, jag gillade den. Den var mysig och söt (: Innan filmen började gick vi till Godisland och köpte godis. Godis är väldigt gott men tyvärr käkade jag nog för mkt. Jag älskar att dricka vatten när jag käkar godis, allt blir så mkt godare då.





Igår var jag till Parken Zoo med Anna och Katrin (: VI kikade litelite på några djur, Anna lekte i hinderbanan och söta EMD sjöng (: Åh vad otroligt fina dom är. Jag skakade som bara den när jag skulle ta kort, det var ganska läskigt faktiskt. Jag skakar även nu när jag tänker på det. ojojoj. <3 Jag har varit på endel framträdanden i Parken Zoo men det här var nog helt klart det bästa. Och då har jag faktiskt räknat med Tobbe Trollkarl. Annars är konkurrensen inte så stor, utan det är typ Amy Diamond, Darin och sånt, men ändå. Sällskapet ska man inte klaga på heller (:




Oj, det blev många bilder.


Igår kväll hade jag väldigt svårt att somna. Jag tror jag började försöka sova efter tolv nån gång, gick på toa massa gånger och sen försökte sova igen tills klockan kanske blev ett. Då tog jag ur batterina ut klockan som tickade så väldans äckligt. Eller nej det var tjugo över ett, syns ju på klockan när det var. Efter det försökte jag somna igen men det gick inte heller så vid kanske kvart i två började jag läsa. Jag somnade dock tillslut vid kanske halv tre och för mig är det ganska sent och väldigt segt när man försökt sova i flera timmar. Men även fast natten började så jäkligt så drömde jag något fantastiskt fint. Jag var lyckligt. Och kär. Jag var kär och lycklig. I drömmen tänkte jag också typ : "Ååh, men skulle kunna tro att det här är en dröm men som tur är så händer det här på riktigt" eller nåt sånt. Men nej nej, inte var det på riktigt så det var inte alls roligt att vakna. Inte det minsta. Det var faktiskt lite deprimerande. Och nej nej, jag tänker självklart inte berätta vad som hände i drömmen :P


Måste också berätta lite mer om igår. När jag kommit hem från Parken och käkat o så övningskörde jag med pappa till farmor bl a. När vi skulle åka därifrån berättade jag typ:
Jag - "Aah, jag åkte till Parken Zoo idag"
Farmor - "Jaha"
Jag - "Jaa, det var uppträdande där"
Farmor - "Jaså, vilka var det då?"
Jag - "EMD"
Farmor - "Åååh DANNY!"

Hihi, jag tyckte hon var söt iaf. (:


Men men, idag har jag tränat och det kändes bra (: Idag har jag även tittat på Roswell. Jag älskar den serien så mkt. Jag har börjat om från början nu och det är lika mysigt denna gång.





Eftersom jag inte har så mkt att göra förns 23.30 då Scrubs börjar kan jag berätta hur det gick hos tandläkaren och så. Innan jag skulle titta tandläkaren skulle jag till en läkare för att få reda på vad man kan göra åt min näsa. Det strulade endel så jag skulle komma tillbaka dit några timmar efter jag hade varit hos tandläkaren. Jag gillar min nya tandläkare, hon var snäll och jag förstod vad hon sa (: (vilket jag inte gjorde förra gången jag var hos tandläkaren) men hos tandläkaren gick det iaf ganska bra. När jag var klar där åkte jag hem och solade men efter som timme var det dags att åka till läkaren så jag duschade lite snabbt och åkte mot stan igen. Hos läkaren gick det bra och jag fick nåt recept på en salva som jag åkte och tog ut på apoteket.
Jag har kommit fram till att jag inte är så socialt handikappad som jag trodde. Jag är iaf inte det när jag är bland "vuxna" människor och så, men er ungdomar har jag nog fortfarnade svårt för. Pfts.



Jag har skrivit "jag älskar" relativt många gånger i detta inlägg. Det känns konstigt eftersom jag har väldigt svårt för den frasen och allt vad det innebär. Jag känner mig annars falsk om jag skulle använda det eftersom jag inte vet vad det innebär. Jag tycker det är väldigt personligt, obehagligt(?) och sårbart. Riktigt sårbart. Hur känner man om jag älskar någon? (jag förväntar mig inget svar, brukar inte få det på mina udda frågor) Ååh, jag känner mig som Plåtgubben(?) i Trollkarlen från Oz som vill ha ett hjärta. Jag känner mig tom. Men för att inte göra det allt för deprimerande kan jag berätta att jag iaf vet att jag älskar Tarzan (: Väldigt mycket.
Han är så söt när jag kommer upp på mornarna och sätter mig vid bordet och försöker läsa tidningen. Då kommer han nästan springandes mot bordet och hoppar upp på det och lägger sig framför mig mitt på tidningen. Ibland ställer han sig upp och går runt och stryker sig mot mitt ansikte hårt och massa gånger. Då börjar det dock klia i hela ansiktet men det är han värd :)


Snart börjar Scrubs så jag ska nog pysa till mitt rum.
Hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0