Måndag

Idag har jag tränat vilket känns bra. Ibland funderar jag på om jag skulle ta kort på "Dagens Outfit" som så många andra har. Ta t ex när jag skulle åka och träna, jag har strumpor med en disneykatt på fötterna och ett par flipflops, mjukisbyxor som det står visby på, en minst tre år gammal 3/4ärmad tröja och min skidjacka. Suck. Jag borde egentligen skämmas men lyckligtvis gör jag inte det, jag brukar inte ens tänka på det men idag gjorde jag det. Mamma tycker förövrigt inte alls om att jag har strumpor i flipflops vilket jag tycker är lite konstigt.

Men men, jag har självklart även jobbat idag. Det var segare än någonsin och Martina och jag var busiga. Ooh ja. Jag ska nog satsa på att gå o lägga mig elva idag också. Får se hur det går, förhoppningsvis bra.


Förövrigt så har Johanna namnsdag idag (: Det visste jag inte förns farmor ringde och sa grattis men ändå, yey :)

Kommentarer
Postat av: Gredzky

Man kan ju inte ha strumpor och flip-flops. Det är ju som att ha en jacka på sig och sen ingenting under :P





Grattis på namnsdagen i efterskott då.

2008-07-22 @ 10:22:27
Postat av: Johanna

Haha, det var väl ingen bra jämförelse? :P att ha jacka och ingenting under låter väldigt obehagligt och creepy, strumpor och flipflops däremot, det är jätteskönt och mysigt (:





Tackar! :D

2008-07-22 @ 21:22:33
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0