Måndag

Nu är jag duschad och klar. Det tog lite längre tid än väntat för mamma skulle tydligen duscha innan mig, men nu är jag här iaf. Jag såg att klockan var ganska mkt så det blir nog inte så mkt skrivet idag iaf. Men jaja.

I fredags jobbade jag som vanligt och på kvällen åkte jag och Martina till Malmköping och Marknad. Mysigt det (: Jag köpte The Holiday och Music & Lyrics på dvd och första säsongen av Gilmore Girls :D Häärligt. Jag älskar Gilmore Girls. Mmhm. Jag köpte även tio våtservetter, 5 st för 1 kr, det är priser i min smak! Jag träffade också Anna en liten snabbias där (:
Men klockan åtta var det EMD! <3:D  Åååh!. Man känner sig lite(stor) som en fjortis när man står där och skriker men det struntar jag fullständigt i för dom är ju så fina =] <3 Jag skulle göra mkt för att ha Mattias stående här bredvid mig eller nåt. Eller någon som ser ut som han och har lika otroligt mysiga kläder på sig som han har på dessa bilder (: (bilderna är från Parken Zoo men han hade samma kläder på sig i Malmköping.) Jag älskar dessa kläder.





Inte så intressant inlägg idag men eftersom alla andra inlägg jag skriver är jätteintressanta borde jag kunna komma undan med det här. Pfft. Inte.
Ååh, jag känner mig konstig. Ska gå o försöka sova nu och hoppas det känns bättre i morgon. Nu får vi hoppas att Mattias står i mitt rum och väntar på mig när jag kommer, det skulle vara mysigt.

Kommentarer
Postat av: Annika

haha hoppas att Mattias var där! Han kanske gömde sig under sängen :P

2008-07-29 @ 00:37:35
URL: http://annie016.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha jaa men tyvärr var han inte det. det var en liten besvikelse :/

2008-07-29 @ 21:25:15
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0