Onsdag

Hejsan.
Jag blev getingstucken idag igen :( Jäkla skit på dom små äcklena, jag hatar dom.. Denna gång var det i vänstra armen typ på armbågen/amrvecket och eftersom det värker när jag rör mkt på armen blev det ingen träning idag heller, men i morgon så. Om det inte skulle komma nån humla och käkade upp min fot eller nåt, det skulle inte förvåna mig. Fy.

Något som gör mig på mkt bra humör är dock Gilmore Girls (: Serien är så himla fin så det finns inte. Åååh. Alla folken är så söta, tuffa och mysiga så det finns inte. Man kan bara ligga där och i sängen och fascineras av personligheterna och hur glada och vilken livsglädje dom har. Det är en väldigt thin line mellan att fascineras av dom till max och inse hur otroligt mkt man skulle göra för att ha det bara lite grann som dom har det. Usch ja. Men lyckligtvis lyckades jag fascineras och njuta av dom till max utan att gå över gränsen till att börja deppa och hata mitt liv. Pjuh. Det är faktiskt ganska lätt att undvika att bli avundsjuk på dom, det är bara att sluta tänka när man tittar. Det funkar men man kan samtidigt uppskatta serien jättemkt. Men som sagt, om uppskattning ska upp till max måste man våga tänka lite grann.

Ååh, jag babblar. I'm feeling down. Men en geting har faktiskt placerat sin tagg i min arm och det gör ont, så jag har all rätt i världen.. Något som dock är väldigt bra är att det är Project Runway ikväll (: och strax är det Eli Stone. Mysig serie det också. Lite iaf, jag brukar faktiskt tröttna nånstans i mitten av avsnittet.




okej, jag har en känsla av att det inte är en enda lite person som bryr sig om youtubeklippen jag lägger upp här, men det struntar jag i. Detta är en scen från Gilmore Gilrs-avsnittet jag tittade på senast (:

Kommentarer
Postat av: Gred

Du får sluta attackera getingarna, prata vänligt med dom så ska du se att dom är riktigt trevliga typer.





Skäms faktiskt lite eftersom jag tycker att Gilmore girls är bra.

2008-07-31 @ 17:58:04
Postat av: Johanna

men jag är jättesnäll mot dom, det är dom som är tröga och inte fattar att jag menar väl när jag skriker, springer och slår efter dom. när jag känner mig väldigt snäll tar jag tom fram flugsmällan och slår ihjäl dom.





men naaw, pluttigt :D det är absolut inget att skämmas för!

2008-08-02 @ 15:39:26
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0