Onsdag

Jag är lite uttråkad just nu. Sitter och snokar folks bilddagböcker och jag har kommit fram till (som så många gånger förut) att jag vill vara smal och se bra ut. Tralalala, Bajs. Men jag ska inte klaga ty jag ska till tandläkaren i morgon. Yes. Ska dock inte till samma tandläkare som förra gången vilket gläder mig. Tandläkare är mysko. Jag ska nog också in till läkare för att ta prover på vad jag har för problem med näsan. Det är jag orolig för. Vet inte om jag vågar mig på det men jag ska försöka vara tapper. Helt själv ska jag svänga runt också. Det gillar jag inte speciellt mkt. Det är vid såna tillfällen jag önskar att jag var troende, trodde på Gud. Då ska skulle jag ha någon vid min sida. Yeah. Jag tror att det är vid många tillfällen allt skulle vara lättare om man trodde på gud eller nåt annat. Men vad ska jag göra åt saken. Går väl inte att bestämma vad man ska tro på? Kanske går, jag vet inte.

Nu ska jag kika klart på Cheers. I morgon/idag? ska jag skriva om att jag varit på Narnia (: Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0