Söndag

Jobbade idag som sagt. Usch vad trötta vi var och segt var det. usch usch. farmor och farfar kom dock och hälsade på vilket var mysigt (: och så har Martina och jag spelat in massa reklamfilmer för Findus, dom blev awesome (: vissa iaf, alla är ju i princip likadana förutom att vissa blev lyckade och andra inte.

Jag ska gå o lägga mig nu snart tror, så jag hoppas att jag inte kommer vara lika trött i morgon :) Idag har vi varit ute med morfars båt och försökt fiska, lyckades dock inte så bra. Och sen när vi sitter där och jag sitter och småsjunger smäller det till bakom oss och så är det jättesvart på himlen. Usch, rädd var jag. Innan det såg vi iaf nåt som såg ut som en bäver simma i vattnet :D Mysigt var det. nu ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0