Tisdag

Tisdag idag vilket betyder onsdag i morgon och jag tror det skulle bli träning då. Det var ganska länge sen nu. Jag saknar att lyssna på Sagan om Ringen :) Det kan jag ju iofs göra även fast jag inte tränar med det blir inte riktigt samma sak.

Igår var jag ute och cyklade en sväng med mamma. Vi stannade och hälsade på ett par hästar, mysiga djur det (: Den första hästen verkade jättegosig för han stog och strök sig mot mitt ben. Jag vet dock inte om det var för han tyckte jag var mysig eller om han ville äta upp mina skor och shorts, eller hela mig, men söt och len var han iaf. Den andra hästen stannade vi inte så länge vid men jag hann iaf rätta till hans flugskydd, eller var det är, som han hade för ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0