Torsdag

Trevlig dag idag. Massa många människor kom och hälsade på oss idag så vi hade fullt upp (: Vi blev jätteglada när en kille sa att vi var jätteduktiga och att han var väldigt imponerad av oss! :D Det var jättekul, han sa det flera gånger och eftersom han också sa att han var en historianörd var det skojigt att han tyckte vi var duktigt :) Mys på han för att han var så söt och sa sånt till oss, och puss på oss för att vi är så BRA! Åh, ja. Hoppas det kommer mkt folk i morgon också. Imorgon blir det en färdlagad rätt från Findus till lunch, även fast det inte är något nyttigt! Yack, varför kan jag inte glömma det?! ;O Hmrf. Men iaf, anledningen till Finduskäkandet är att vi käkade lax här hemma och det vill man ju inte ha med sig! Usch nej. Och nåt annat orkar man inte fixa.


Förresten, när jag skriver vi, menar jag förstoss Martina & jag men det är kanske underförstått.




"Han kommer med solsken till oss, han kommer med solsken till oss!
"

Kommentarer
Postat av: Gredzky

Fan vad snygg bild :)

2008-07-17 @ 22:14:22
Postat av: Martina

usch vad jag inte gillar den bilden överhuvudtaget :O Haha du kanske inte har släppt "honom" ännu heller :P en stor eloge till oss för vårat duktiga arbete... och massor beröm till killen :) "Han kommer med solsken till oss" <3

2008-07-19 @ 17:21:52
Postat av: Johanna

haha, jag har släppt honom, men jag gillar inte att killen säger att jag käkar onyttigt. det är ju nästan samma sak som att han skulle ha sagt att jag är tjock ju :O inte precis, men nästan.

men jaa killen var mysig!





tackar Tobias (:

2008-07-19 @ 18:16:24
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0