Torsdag

Stickan från getingen är kvar i min hand och till råga på allt blev vi jagade och förföljda av en geting idag. Usch. När vi trodde att de gett upp var den på oss igen och var otroligt irriterande och skrämmande.

Idag kom det iaf rätt så mkt folk. Trevligt det. När det inte var några där satt/låg/skuttade vi ute i solen och hade det mysigt. Trevligt det också men man måste ju kyla ner sig lite ibland så det är bra att lite folk kommer.


Igår när jag kom hem från Tuna Park käkade vi mat från Ming Palace. Det var så otroligt gott! Hann inte skriva det igår eftersom jag skulle kika på tv.

Igår skrev jag iaf att jag skulle få se om jag gillade kläderna jag köpte eller inte och jag testade dom i morse och jag gillar dem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0