Fredag

Jag är hemma. Wihi. vi kom hem halv två i natt. Idag har jag kikat Frusna män söker kärlek, och sovit bredvid tarzan som jag saknat enormt mkt, han är det närmaste kärlek man kan komma för mig. ibland är han dock en väldigt tjurig och dryg katt men finfinfin<3

nu ikväll har jag nördat engelska med Katrin på msn. vi är lite töntish I think men mysigt är det.

jag gillar inte detta mörker som är ute! det är nästan så man skulle kunna flytta upp till Norrland under sommaren bara för att ha det ljust om nätterna. mörker skrämmer mig.

det är mkt som skrämmer mig, jag är en rädd person vilket inte är kul. ibland mår jag illa av rädsla och börjar nästan gråta. skakar gör jag också. hemskt. till råga på allt har jag köpt en rysare på dollarstore. 40 kronor är ett bra pris. jag kommer sakna dollarstore.




Kommentarer
Postat av: Katrin

Oh yeah, I liked your company!

2008-06-14 @ 09:17:32
Postat av: Johanna

Well that's awesome. I had a great time!

2008-06-14 @ 20:53:27
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0