Lördag

Okej, det blev inget långt stort inlägg idag. Jag har inte haft tid helt enkelt. Inte sådan stor lust heller. Men i morgon så! Kanske.

Idag har jag bl a tittat lite halvt på två filmer på canal+. The Number 23 och Stay. Lite lustiga båda två och jag fattade inte så mkt. Jag tittade iofs inte så jättenoga på dom eftersom jag fixade frukost och sov och lite sånt under tiden dom gick. Men jag tror dom var ganska konstiga så jag tror inte att allt beror på att jag är trög och har svårt att koncentrera mig.
Jag har även övningskört endel and I'm great. nästan. Och så har vi varit ute med morfars båt och fiskat. Jag fick en abborre! yey. Den enda fisken vi fick. Jag tycker synd om den. Och om maskarna. Det har jag aldrig gjort tidigare så jag förstår inte riktigt varför jag gör det nu.

Kikade på Fyra Bröllop och en Begravning och nu ligger jag bredvid Tarzan och tittar på Coyote Ugly. Jag tycker Coyote Ugly är en mysig film. Framförallt musiken och Adam Garcia (försökte lägga upp en bild på honom men datorn lever sitt egna lilla liv).

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Nu ska jag kika klart på filmen och njuta av Tarzans närhet (: Jag gillar den killen. Mycket mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0