Måndag

Mamma och pappa har skaffat biljetter till Stevie Wonder i stockholm i typ september och gissa om jag är avundsjuk? Yes, enormt mycket! Väldigt mycket enormt mycket. Gosh. När jag börjar tänka på att dom ska dit och inte jag tvingar jag mig att tänka på att jag ska med BAKA(?) till Björn Gustafsson<3 och dom andra i oktober, då mår jag lite bättre. För Björn ska väl fortfarande vara med där? Läste någonstans att han ställt in grejer i sommar men oktober kan ju inte räknas som sommar? Nej det tror jag inte.

Men jaa, Björn ja. Jag låg och kikade på massa klipp med honom på YouTube igår kväll och han är ju så fantastisk. Helt enormt fantastisk. Men jag vill ändå inte längta till oktober för då är ju sommaren över och det vill man ju inte. Nej nej nej.





Jag måste lägge upp en bild på Jerry Ferris från Bachelorette från typ 2005. Jag känner att jag nämner minst ett namn på en känd kille i varje inlägg (okej, Jerry är inte jättekänd men ändå) och det känns lite desperat på nåt sätt. Jag kan dock försöka sluta med det om det inte känns absolut nödvändigt, som idag. Denna kille måste vara bland dom sötaste någonsin. Hans mamma är döv så han kan typ perfekt teckenspråk vilket gjorde honom ännu sötare. Jag gillar när killar är väldigt bra på något speciellt. Och titta bara på han, så söt :)





Jag tror det är Betina med sitt prat i sin blogg om George Clooney som har inspirerat mig. Jag vet att det var ett tag sen hon skrev om honom men jag är uppenbarligen lite seg.

Kommentarer
Postat av: Olle

apropå ingenting så har jag hittat en manlig "look-a-like" av dig. Finns det inte lite likheter?



4ever/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/tm-ira98d.jpg" rel="nofollow">http://members.tripod.com/liz4ever/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/tm-ira98d.jpg



2008-07-02 @ 19:00:05
URL: http://renevatio.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hamnar på en sida som det står att det är error på :O när jag klickar på läknen alltså.

2008-07-02 @ 21:36:34
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0