Måndag

Jag hinner skriva ett litet inlägg idag också. Jag tror vi skulle åka någon gång mellan sex och sju. Just nu håller jag på och bränner ut Johnny Cash skivorna. Wihu (: Jag kom på att jag kommer sakna sötispluttarna jättemkt ju. Och Emma kommer jag inte få se på flera månader :O Det är riktigt sorgligt. Jag tycker att hon skulle kunna stanna kvar här hemma (: Åååh jag får inte tänka så mkt på det, hon ska skriva blogg och jag hoppas det blir oftaofta :D Jag kommer också vara ifrån Tarzan i nästan två veckor nu. Det är hårt. Jag kommer sakna honom. Jag har inte sett till han idag och jag vet inte var han är. Han är kanske tjurig på oss för att vi ska lämna honom själv här hemma.


Jag blir helt tom i huvudet och vet inte vad jag ska skriva. Jobbigt. Det känns som att vi ska åka snart för mamma börjar låta stressad. Jag kommer inte ens vara borta i två veckor men just nu känns det som en oäändlighet. Men det ska nog bli skönt och komma bort lite granna. Jag har bestämt mig för att denna semester ska jag försöka vara en söt liten tjej. Jag brukar oftast inte bry mig så mkt om hur jag ser ut när vi åker nån stans men i år ska det blir bra semesterbilder. Yeah. Om jag orkar bry mig vill säga. Det är inte säkert. Men jag ska försöka.

Ska nog försöka fixa iordning det sista nu. Slänger in ett väldigt bra klipp med Chris Daughtry (:






Nu ska Teddy och jag snart ut i bilen. Jag vet ännu inte om det går att skriva blogginlägg via mobilen och jag vet inte heller om jag orkar bry mig om det.

Men iallafall, HEJDÅ! (:

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0