Söndag

Jag har tråkigt. Och som så många andra gånger jag har haft tråkigt på kvällarna ligger jag och terroriserar Tobias över msn. Ledsen för det. Jag ligger även och kikar på Hemsökta Hus och det är läskigt tycker jag. Lite iaf.


Idag var jag till mormor och morfar på förmiddagen och sen åkte jag till Tuna Park och träffade Katrin och Annika. (: Länge sen jag träffade dom och dom var söta. Jag köpte armband, (bad?)shorts och örhängen (: När jag skulle hem regnade det och det var inte alls mysigt eftersom jag åkte moppe. Hrmf. Först skjutsade jag ner Annika till stan och hon blev genomblöt såg det ut som. Stackare. Sen fortsatte jag hemåt och jag blev helt och håller genomblöt. Jag skulle lika gärna kunnat ha kissat på mig när jag åkte där för det skulle inte ha gjort någon skillnad. Yey. Skönt var det inte men med mysig musik i öronen klarade jag mig hem.

Jag har också var duktig idag för jag har tränat (: det var väääldigt länge sen sist men det kändes ändå nästan som vanligt när jag hade samma tyngder, så det var bra. Det kommer nog dock kännas lite i kroppen i morgon.


Nej nu orkar jag inte skriva mer. Kan bara berätta att jag hade blivit master på att kasta en amerikansk fotboll sen jag kastade massa med Rickard uppe i Arvidsjaur. Yeah. Innan vi slutade kasta och han åkte hem sa han till och med att jag började bli bättre än han. Yihi.

Kommentarer
Postat av: Betina

Hoppas att du har haft det bra i Arvidsjaur! :)

2008-06-16 @ 15:28:39
URL: http://betiina.blogg.se/
Postat av: Gredzky

Du får terrorisera mig när du vill, det är trevligt :)

2008-06-16 @ 16:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0