Söndag

Det blir nog inget långt och stort inlägg. Jag tror inte att jag orkar det men jag får se hur det blir. Jag tänkte iaf samanfatta lite dagar med lite bilder o så. (:

- Tjaa, jag har varit på stan med Katrin och vi käkade på MingPalace och handlade kläder (: Sen åkte vi hem till Katrin och fotatde våra kläder. Jag köpte de grejerna med röda lappar. Jag fixade också Katrins ögonbryn och jag är rätt så stolt. Tssihi. På den högraste bilden syns hennes ögonbryn och jag har på mig ett av linnena jag köpte :) Katrin hade även tagit bilder på mig i helkroppsfigur men dom tog jag bort direkt jag kom hem. Just nu kommer jag inte ihåg vad felet var på bilderna men något stort fel var det nog.




- På Midsommarafton var jag till Sundbyholm med Martina och kikade på barn som dansade runt midsommarstången och lite så. När vi kom dit regnade det men sen blev det varmt och skönt vilket var mysigt. Det känns som att jag skriver precis samma saker här som jag har gjort på bilddagboken. Lite tråkigt men jag kan försöka ladda upp andra bilder än de som finns på bilddagboken.




- På Midsommardagen var vi i Grundby som alla andra Midsommardagar. Min mormor höll välkomsttal (:



- Jag har kikat på endel filmer, bl a Music & Lyrics. <3 Varje gång jag ser den filmen blir jag väldigtjättemycket avundsjuk på Drew Barrymore och jag antar att denna (mycket dåliga, jag vet) bild förklarar det mesta.




- Och så har jag knatat runt på Tuna Park med Katrin. Där köpte jag armband, badshorts och nånting annat.. Just, nagellack (: Bilderna tog jag när jag hade mycket tid att fördriva innan jag skulla åka och möta Katrin. Jag kom dock till Tuna Park försent.





Nu har jag missat för mycket av fotbollen men jag slänger in en bild från när vi var ute med morfars båt i går (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0