Måndag

Hejsan,

Det var ett tag sen jag skrev här men jag har inte haft riktigt stor lust att skriva. Plus att jag har flyttat över bloggen till publishme.se. Det är konstigt. Jag har inte kommit in i det riktigt ännu men än så länge gillar jag det inte ! Men det kanske ändrar sig. Men men..


I fredags var det ju som sagt bio med flickorna :) Lite lustigt. Vi pendlade från att vara sju personer till slutresultatet fyra personer. Det blev Emma, Betina, Anna och jag. Mysigt var det <3(: Vi kikade på What happens in Vagas och det var en mkt mysig film. Innan filmen käkade Betina Anna och jag på Spicy Hot (smaskens som vanligt) och umgicks med några småfåglar. Efter Spicy Hot köpte vi godis och träffade Emma. Då tog vi med oss godiset och gick ut till vattnet (: Sen var det dags för bion.




Lördagen bestod utav mnga timmar ute i solen med Naturkunskapsboken. Jag var också duktig att träna och tränandet gick bra :) På kvällen såg jag ut som Ross gör i Vänner-avsnittet "The One With Ross' Tan" eftersom jag bara solade framsidan av kroppen. Det var långt ifrån snygg, ont gjorde det också. På kvällen var det också ESC och höjdpunkterna tyckte jag helt klart var Kristian Luuk, frankrikes bidrag och BJÖRN!. Iiih, sötplutt.

Under söndagen låg jag på mage ute i solen med Naturkunskapsboken. Var även med till mormor och morfar där jag gosade med deras grannes hund. Gosig sak! På kvällen smetade jag på fransk manikyr grejs på naglarna. Jag börjar bli bättre på det men jag är fortfarande långt ifrån bra. Jag brände även baksidan av kroppen så nu ser jag nästan värre ut än innan.

Idag var det naturkunskapsprov. Det kändes ganska bra. Fick även reda på mattebetyg, eller ja, jag fick inte reda på något betyg men jag fick veta vad jag fick på statistikprovet. Nöjd blev jag (: Kunde nog inte blivit nåt annat. På engelskan fick jag reda på slutbetyg i Engelska A, nöjd där också. Höjdpunkten av hela dagen måste nog ändå ha varit Walk the Line på engelskan! Eftersom jag nötit musiken från den filmen hela helgen var det extra kul att se den. Mmmhm<3
Det som var minst skoj under dagen var samhällskunskapen som var tråkig som vanligt. Som tur är behöver jag inte bry mig om allt prat om tältningen.

Efter skolan bar det iväg till Tuna Park med mamma. Den kvinnan ska lämna pappa och mig ensamma i tre dagar för en kurs i göteborg. Vi får se hur det går. Hon åker i morgon och då ska pappa och jag cykla till strängnäs och hämta bilen. Huja! Jag får ladda mobilen med extra Johnny Cash, Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon, så att jag orkar.



Förra veckan fick jag damp på mitt slitna konstiga hår och klippte av topparna med en klen sax. Jag har ännu inte bestämt mig och det var rätt gjort eller inte.. Det ser fortfarande väldigt risigt ut. Kort och risigt. Jag vill ha långt och fint hår.

Nu ska jag packa idrottskläder tills i morgon. Vet inte hur mina röda vader kommer klara sig ute i solen med det återstår att se.

hejs,

<3



Kommentarer
Postat av: Gredzky

What happens in Vegas är bra:) Johnny Cash också!

2008-05-26 @ 23:27:58
Postat av: memmaz

ahh hannis ditt hår e ju jätte sött!<3

2008-05-27 @ 14:39:14
Postat av: Olle

Björn var det klart bästa på ESC!



"12 points go to....Sweden!"

2008-05-27 @ 20:14:38
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0