Måndag

Det är så kallt! Kom värmen. Mina fötter är isfrusna. Snart får jag dricka te! Yummt yummy. Grönt te med mangosmak vilket är väldigt väldigt gott. Jag älskar te. Och knäckebröd. Jag älskar knäckebröd. Mmmh..'



I lördags var jag till stan och Tuna Park med Martina<3 och på Tuna Park var EMD och sjöng. Tyvärr var det bara MD där men oj oj oj, jag är kär. Vad fina dom är. Iiiih-.

image77



Jag köpte typ inget och det var lite tråkigt. Jag köpte vara en hårsprej och brun-utan-sol grejs, och allt för att det var billigt. Jag är snål men jag hoppas att grejerna är bra iaf.
Efter vi varit i Tuna Park och vi hem till oss själva och käkade och sen åkte jag ner till Martina och hade det mkt mysigt. Iiih<3

image81



Igår, söndag, vet jag inte riktigt vad jag gjorde.. Tränade gjorde jag iaf. Eller ja, om man kan kalla det jag höll på med att träna. Eller ja just, jag kikade lite på matten som jag hade prov på idag. Jag tror provet gick ganska bra, det kändes bra iaf men vi får se hur det går. Och en sak till gjorde jag ju, jag färgade mina ögonbryn. Jag såg inte riktigt klok ut efter det. Ser dock bättre ut med smink i ansiktet.


Aja, Nu börjar näsan rinna och ögat irriterar mig mkt vilket betyder att det är dags att duscha så det får jag göra snart.

Hade bra,,
hejs,

<3


Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe mysigt =) men vi får ta och hitta på nåt snart igen <3

2008-05-24 @ 14:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0