Måndag

Usch usch. Borde och måste jobba med samhällskunskapen men det är så trååååkigt. Det är väldans svårt och jag fattar knappt någonting. Att jag inte fattar något behöver dock inte betyda att det är svårt, men jag tror att just detta är det faktiskt. Eller jaa, allt man kan är ju lätt, men varför skulle man vilja kunna nåt av det här? Nej usch usch.


Just nu känner jag mig väldigt pepp inför sommaren men samtidigt känns allt så tungt, jobbigt, träligt, vidrigt... Usch usch. jag vet inte om det är för att jag är trött eller nåt annat. :/ Jag får hoppas det går över. Just nu försöker jag förbättra det med en gammal goding av Jay Z, hjälper lite granna.


Eftersom det var ett tag sen jag skrev sist får jag sammanfatta vad som hänt sen sist, vilket inte alls är mkt så spännande.

- Stan med Martina, köpte skor, halsband och armband (:
- Valborgsfirande hos Katrin med söthögarna :)
- Tittat på Pretty Woman
- Tittat på Mio min Mio
- Deppat sönder mig själv
- Tittat på Eva&Adam-serien säsong 2
- Tittat på massa klipp på YouTube

Jag kommer inte ihåg någe mer, förutom att jag varit ganska duktig och pluggat en hel del. Det känns ganska bra iaf, att jag har gjort dom, om dom blev bra eller inte vet jag inte. Men som det kanske märks har jag inte gjort speciellt spännande grejer vilket är lite depp.


En lite skoj sak dock är att jag nästan blivit av med mitt handkrämsberoende. Innan idag hade jag inte smörjt in mina händer på flera flera dagar. Men idag var jag som sagt tvungnen, det går inte att ha torra händer på en trött måndag, det går bara inte. Men jaa, andra spännande saker som hänt idag? Katrin hade med sig en liten och smidig mobil till skolan som vi blev avundsjuka på, jag hade en finne på hakan som gjorde riktigt ont och var väldigt irriterande (bort med den, jag brukar knappt ens få synliga finnar och aldrig några som känns), men annars, jaa jag vet inte..

eller joo, vad heter "en muffins" i bestämd form? det undrar jag verkligen.

jag berättade tidigare att jag tittat på Eva&Adam-serien, som vi har inspelat på VHS, och den serien är sommar, väldans mkt sommar. Säsong 2 alltså, den första är inte lika mkt sommar. Men jäkla bajsbarn i serien, så fina och jag ska inte vilja ha det lika dant som trettonåringar har det. Men nej, dom är inga bajsbarn, dom är jättefina. Jag får ta o kika på filmen snart också, den har vi också inspelad. Jag såg den på bio när den kom ut, med flickorna från Kjula, myspys det. Det måste ha varit typ i femman? Nej, tidigare. Men nu var det ett tag sen jag såg den iaf.


Men iaf, hade bra
hejs,

<3


image52

En väldans luff och ganska gammal bild på mig och Martina (: Och det är bara för att jag inte saknar Skiftinge.

Kommentarer
Postat av: Gredzky

Jag tror på "Den muffinen"

2008-05-05 @ 21:20:07
Postat av: Betina

Jag tror att det heter "den muffinsen" eller kanske "den muffin", eller nej, det låter ju dumt.. muffinenenen kanske. ???

2008-05-05 @ 22:30:56
URL: http://betiina.blogg.se
Postat av: Johanna

hahaha, jag tycker helt klart att muffinenenen låter bäst XD

2008-05-06 @ 18:54:19
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Olle

Jag chansar på "muffin". Min muffin, din muffin, den muffin? Även fast det låter lite retarded...

Grattis till din vinst över ditt handkrämsberoende. Jag har många gånger undrat varför den ofta lyckas förfölja våra spansk-lektioner. Nu fick jag svaret :)

P.S Är dina händer lena? :O

2008-05-06 @ 20:39:24
URL: http://renevatio.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag vet faktiskt inte om mina händer är lena. Ibland kanske men jag tror inte det är så ofta nuförtiden när mina händer försöker vänja sig av med handkrämmen.

2008-05-07 @ 19:57:14
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Martina

Haha svåra grejor det där x)jag tycker den muffinsen låter bra :D måste medje att du hitta en positiv bild =P

2008-05-10 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0