Onsdag

Nu är jag klar med PowerPoint presentationen och jag tror även att den kommer fungera i morgon! Jag tror dock inte att så många kommer tycka att den är bra men det skiter jag i för jag är nöjd. Jag försöker också tragla igenom samhällkunskapen som inte går så bra. Jag fattar fortfarande ingenting. Det är skönt att Mattias är så vimsig så att han inte visst att vi skulle ha haft samhällkunskap idag, för då hade jag varit tvungen att lämnat in det idag. Men nu ska den in på fredag vilket betyder att jag måste jobba massa med den i morgon. Det är svårt att skriva något alls eftersom jag inte förstår något och jag har ingen aning om vad jag skrivit hittills. Förhoppningsvis tycker han att det låter någorlunda bra när han läser igenom den.


En sak som jag tänkt på är, vad är bäst, att folk tror att man väger mer än vad man gör, eller att folk tror att man väger mindre än vad man gör? Hmm...
   Jag har märkt att det har blivit endel frågor i min blogg på senaste tiden och det är självklar inte speicellt genom tänk, utan det har bara blivit så.


image54

Slänger in en liten bild på en Johanna som är väldigt pepp inför nationella prov i matte. Den är dock, som det syns, omgjord och det är den för att göra den någorlunda fin. Den är dock inte lika mkt omgjord som det skulle behövas men det är bara för att jag är jättedålig på sånt.

Lalala.. Nu ska jag strax titta på Frusna män söker kärlek. Mysigt program det tycker jag! Efter det är det Top Model, ännu mycket mer mysigt :D Älskar det programmet verkligen.



 
Men men, hade bra
hejs,

<3

Kommentarer
Postat av: Olle

Din fråga är ett stort dilemma faktiskt.

Att folk tror att man väger mer än vad man gör kan vara tråkigt att få höra. Då kan man vilja banta även fast man absolut inte behöver göra det.

Att folk tror att man väger mindre än vad man gör kan ses som positivt men då kan man få ångest över att prata om sin vikt eftersom man då är "tjockare" än vad de flesta tror. Kan också leda till onödig bantning.

Slutsats: Egentligen är det inte så bra att prata om sin vikt med folk om man inte är väldigt självsäker på sin vikt (jag är en av dem). Det kan oftast leda till otrevliga situationer. Vilket som är värst får man väl bestämma själv. Det är nog upp till var och en.

2008-05-07 @ 21:17:26
URL: http://asbestos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0