Söndag

I fredags var det en vanlig dag i skolan tror jag, kommer inte ihåg så jätte mkt bara att det var spanska och jag gillar absolut inte spanska. Och så satt jag ute i solen med Betina under håltimmen och det blev väääldigt varmt. Efter skolan kikade jag nog på tv och sen åkte vi och titta på fotboll och under matchen var jag med Martina (:

I går, lördag, träffade jag flickorna (Anna, Annika, Betina och Katrin) på stan och sen tog vi bussen till Slagsta och käkade Slagstaglass. Väldans trevligt och mkt gott var det (:



När vi hade käkat klart åkte vi till stan igen där vi köpte Sanning eller konsekvens den elaka versionen i kortform och jag köpte ett par shorts (: Sen köpte vi mat och en grill och lite annat och sen traskade vi mot Djurgården (: Där satt Emma redan och väntade på oss. När vi lagt upp filtar i gräset startade vi grillen och så började vi spela Sanning eller konsekvens. När våran mat var klar grillad käkade vi och sen fortsatte vi att spela. Haha, åååh, jag skäms över mig själv för att jag är så konstig. Buhu. Men skoj var det iaf. Efter ett tag kom en lagom full 22åring och ville vara med och självklart fick han det. Det känns som att det bara var jag som tyckte det var mysigt att killen vad. Hiii.
När vi spelat klart med korten ställde vi upp kubbanan och började spela. Då kom ett gäng lagom fulla 25åringar(?) och skulle vara med. Det blev 1-1 mellan Betinas & mitt lag och Annas & Katrins. Jag var jättedålig.



När kubben var klar gick vi mot stan och sen tog bussen till Hällby och Katrin. Där spelade vi lite kort och fortsatte med Sanninge eller konsekvens. Sen spelade vi också Buzz.



Vi åkte hem ganska tidigt så när jag kom hem tittade jag på Behind the Scenes (av något slag) av Titanic och käkade chips. Mysigt mysigt.


Idag är det söndag och som alla andra söndag har det varit väldigt segt idag. Jag hade bara tittat på tv typ. Jag kunde inte vara ute i solen eftersom det kliade massa på armarna och dom var helt röda så det gjorde ont ute i solen. Det enda nyttiga jag gjort är att jag tränat. Det känns bra iaf eftersom det var en vecka sen sist.


Nu ska jag snart sova och försöka förbereda mig för morgondagen.
Hejs,

<3

Kommentarer
Postat av: jenny

härliga bilder!

2008-05-11 @ 22:09:12
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Betina

mysigt var det :)

2008-05-12 @ 14:32:06
URL: http://betiina.blogg.se
Postat av: Anna

Vi vann egentligen båda gångerna:P

2008-05-12 @ 20:11:25
URL: http://annaingerid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0