Tisdag

Idag var det tema dag med kropp och hälsa(?) som tema. På morgonen hade vi bestämt att vi skulle ha "sex och samlevnad" av något slag och inte helt förvånansvärt irrade vi runt oss nån helt annan stans än där vi skulle vara. Till slut hittade vi dock rätt, fast tio minuter för sent, men det hade iaf inte börjat så vi slank in lite vackert. Det hela var.. intressant. Vet inte vad man hade kunnat förväntat sig men det blev iaf lite annorlunda... Tycker jag.
Jaja, sen var det föreläsning i aulan vilket jag tyckte var seeegt. Höll på att somna typ och tantenn höll på att prata i en evighet. Först gick K och AL och när det var en halvtimme kvar gick jag och A till maten. Senare drog alla hem dock så då fick jag också lov att göra det. Jag tog en buss hemåt och sen fick jag gå hem, tog en halvtimme och det var ganska tråkigt men det funkade. När jag kom hem somnade jag i sängen med Tarzan bredvid mig. När jag vaknade gick jag ut till tvsoffan och så somnade jag där och sov i nån timme. Det var mysigt. Jag gillar att sova.


I morgon är det onsdag. Jag gillar inte onsdagar! Usch fy och blä.

Nu ska haf snart sova, sovmorgon på trosdag! Sköönt!

hejs,

<3

Kommentarer
Postat av: memmaz

hehe sötis länge du sov igår!måste varit en väääldigt seeg föreläsning : )

2008-05-21 @ 08:42:08
Postat av: Betina

Alltid mysigt att mysa med kissen. :)

2008-05-21 @ 20:50:11
URL: http://betiina.blogg.se
Postat av: Olle

Jag tror faktiskt att du inte var jätteledsen för att alla gick hem ;)

2008-05-23 @ 22:24:28
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0