Torsdag

Jag måste skriva lite för att skingra tankarna, tralala. Hmmhmhm


Igår gick jag på stan med finis Martinis<3(: Jag hade en hel del grejs att köpa men hittade inte så mkt ändå. Jag lyckades iaf hitta studentpresent till Patrik vilket jag känner mig lite stolt över. Jag har sagt det förut men jag skämmer bort den där killen, jag får aldrig nåt av han :O Surt. Men det kanske visar mamma och pappa att jag är den generösa av de tre små barnen och ger mig pengar :D Icke troligt eftersom Rickard är mest generös och jag är jättesnål... Jag köpte även en tröja och armband. Jag tror inte att Martina köpte någe...? jag kommer inte ihåg. känns som att jag borde komma ihåg det.

Jag kommet inte ihåg vad som hände mer i går. Det var onsdag.. jag hade spanska.. samhällkunskapen var tråkigare än vanligt.



Idag var det väl nästan vanlig skoldag på förmiddagen och sen var det Eskilsfestvial. Wihi. Trodde det skulle vara segt men det var skoj. vi kikade på basket hela eftermiddagen vilket var mysigt (:

Fredag i morgon och sen är det bara måndagen och kvar och sen måste jag tillbringa massa tid med la familia. gaaah. det blir nog bra. Slagstaglass och grejs på lördag (:

Som avslut slänger jag in denna smickrande bild på mig och Martina från Gotland(: <3



Hade bra,
hejs,

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0