Torsdag

Nu tar jag en välbehövd paus från geografipluggandet. Har pluggat princip hela tiden jag varit hemma nu om man inte räknar med de små sovstunderna jag haft. När jag kom hem började jag med pluggandet ute i solen! Mysigt att man kan sitta där ute och plugga igen. Tyvärr gick solen i moln typ hela tiden men lite sol fick jag på mig allt.

Jag kom på att jag har ett problem. Adam och Gry är lediga i morgon så jag vet inte hur jag ska klara mig genom spanskan utan att ha dom pratandes i mina öron. Illa, illa...

Nu sitter jag och gottar mig med Johnny Cash. Jag får nog lägga in lite mysiga låtar på mobilen så jag överlever spanskan. mmmhm. Nu hittade jag även soundtrack till Walk the Line! Iiiih. Mysig film. Tittade på den med mamma förra helgen och jäklar jäklar. Mkt bra film och musiken är ju minst lika bra.


Fast nu måste jag fortsätta plugga. Bio i morgon. :D Mysigt
hade bra,
hejs,

<3

Kommentarer
Postat av: Olle

Radio är sååå jobbigt tycker jag. Kan bara lyssna i högst 5 min sen stänger jag av i ren protest!

2008-05-23 @ 22:26:44
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0