Torsdag

Jag tror att jag är "klar" med samhällsgrejsan nu. Pust och stön och usch. Jäkla skitgrej det där var. Jag blir inte förvånad om allt jag skrivit är helt fel eftersom jag inte förstår någonting. Jag tror pappa skulle läsa igenom det jag skrivit senare men jag vet inte om jag vill veta om det är rätt eller inte. För om det är fel finns det ingen chans att jag skriver om allt.

Jag är så trööött. Det var länge sen jag var så hör trött, jag vet inte vad det beror på. Kan kanske ha något att göra med den hemska dröm jag hade inatt? Jag vet inte.

Ikväll är det Efterlyst och det är lite mypys. I morgon är det fredag. Idag var det varmt och mysigt ute och jag har köpt leggins. Wihi. Och just ja, vilken kärringjäkel det var på hm idag. bajs på henne rent ut sagt. Jag brukar inte tycka illa om folk utan speciell anledning men hon var pesten själv. Usch.
 
image55 Jag slänger in en bild idag också, även den är omgjord. Verkligheten gör för ont. Härligt att mina linnen är genomskilniga och att jag gått runt sådär hela dagen, toppen. Idag lämnade jag in min ledighetsansökan. Till Anne denna gång, jag gör aldrig om samma misstag att lämna något till Mattias en gång till. Man måste ju skaffa avslutnings/studetkläder (eller vad jag ska kalla det) snart också, som Katrin var bussig att påminna mig om. Usch, gillar inte sånt. Jag passar varken i klänning eller vitt så de enklaste utvägarna funkar inte. Synd för er små männsikor som inte får chansen att se hur mitt försök till att se sommarfin kommer misslyckas. Tahaha.


Nej men nu ska pappa få läsa igenom samhällen innan jag fixar annat. hade bra
hejs,

<3

Kommentarer
Postat av: Olle

Lust att berätta kortfattat om vad din dröm handlade om? :O

2008-05-08 @ 23:18:06
URL: http://renevatio.blogg.se
Postat av: Annika

jag måste också skaffa avslutningskläder!
jag vill ha klänning och ett par söta skor =)

2008-05-09 @ 21:04:22
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0