He's loaded lots of toys and goodies on his sleigh

Hejsan.

Kör på en kort samanfattning då jag ska sova snart.

Jag har just skrivit klart ett tal tills i morgon som någon annan ska läsa upp, vem vet jag inte. Talet handlar om Jultomten och jag känner mig riktigt nöjd :D lite surt att jag måste lämna ifrån mig det. men vi ska ju hålla ett stort tal om några veckor och då ska jag berätta om julen så det kommer nog bli minst lika awesome som detta tal, så jag behöver inte vara bitter. x)

Historia prov har vi haft och vilket betyg jag än kommer få så är det iaf 90% tack vare Katrin<3 och på fredag vet jag om jag ska tacka henne eller inte :D eller jaa, förhoppningsvis på fredag.

Vi har haft grisskärning också och det var det vedervärdigaste jag varit med om och jag kan inte ens tänka på det utan att tårarna kommer. Den enda anledningen till att jag gick var att mamma hade sagt "det är klart du ska gå". Varför måste jag jämt försöka vara till lags för den kvinnan? -_-' jag gick också delvis för att jag trodde det skulle hjälpa mig inför provet, och det gjorde det ju verkligen....

Sovnings dags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vidrigt att skära i grisar, vi behövde bara dissekera illrar, fast det var rätt kul.

2008-11-19 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0