-

Hejsan.

nu har jag målat mina naglar lila med det nagellacket jag köpte i stockholm. fint är det :D

men jaa stockholm ja, det har jag inte skrivit nåt om men mysigt det var det :) som vanligt köpte jag knappt någonting. jag är så tråkig och blir lite arg på mig själv. men jag köpte iaf en halsduk, hand & body lotion, nagellack och en björn gustafsson-tshirt :D halsduken är toppen, lotionarna doftar gudomligt, nagellacket är som sagt fint och tshirten är självklart fantastisk med tanke på motivet (:

men jaa, vi var ju och kikade på björn o co också och björn var faantastisk! Soran var nästan lika fantastisk han också. Måns var inte så jättefantastiskt och özz var inte ens nära fantastisk i think. men iaf, det var mktbra! sällskapet bestående av anna, annika och betina går inte att klaga på heller :D puss på er snuttisar<3







Jaa.. nu blev det tomt i huvudet. Jag är trött. Jag har haft Våga Tala idag igen. Även faste det är kul längtar jag tills det är över men det känns som att jag kommer sakna det lite grann efter jul.





Kommentarer
Postat av: Olle

Vad gör ni på Våga Tala egentligen? Tränar man på att prata inför grupp eller så? Jak fattar intet rikkigt.

2008-11-07 @ 16:12:36
URL: http://renevatio.blogg.se/
Postat av: Betina Kruse

aaa, va mysigt de va! Björn och Tarzan är ju söta ihop också :D Kraaaaaaaam!

2008-11-07 @ 20:55:25
URL: http://betiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0