But I shot a man in Reno, just to watch him die

Hej.

Min hand är kall och tom på blod. irriterande. jag är trött. Våga tala idag igen och dåligt gick det. Äcklig var jag säkert och när jag kom hem ville jag bara lägga mig under en jordhög och ruttna. jag kommer INTE sakna skiten som jag tidigare skrivit. Det kommer vara riktigt skönt när det är över, dock är det fortfarande ett tag kvar. ett stooort tal ska jag hålla sen också, surt, och så ska jag skriva ännu ett tal till nästa vecka. bajs.

men jaja, jag la mig inte under en jordhög när jag kom hem. istället värmde jag findusmat och kikade lite på family guy och mysteriet på greveholm. maten smaka frukstansvärt äckligt så jag åt inte så mkt av det. istället tog jag tre pepparkakor och drack flädersaft. mumsie. lite mörk chilichoklad blev det också.
fast jaa, först av allt gick jag och borrade ner huvudet i Tarzan päls. Han luktar så gott.


Kärlek till denna man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0