-

Hejsan

nu känns det som att det var jättelänge sen jag skrev sist. jag känner mig lite seg och trött och trött har jag varit hela dagen då mamma kom och väckte mig i morse. När jag då steg upp er sängen var mina ögonlock väldigt uppsvällda och jag hade lite ont i halsen, bådar kanske inte så gott.

i det sista inlägget tror jag att jag skrev och historia provet och att katrin hade varit snäll och hjälpt mig med pluggandet, och eftersom jag fick mvg på provet är hon ju värd ett STORT tack!

jaa, vad har hänt mer sen sist? hade våga tala på torsdagen och efter den lektionen kände jag att jag visst kommer sakna det! helvete heller säger jag nu drygt en vecka senare. ska bli otroooligt skönt när det är över. typ bara ett stort tal kvar vi ska hålla och jag har bestämt att jag ska prata om julen. mysigt men det kändes mycket bättre när jag skrev om jultomten, och så skriver jag det talet till den lektionen som någon annan skulle hålla ens tal. Bittert. Så då fick elias ta det fina talet om jultomten och jag är fast med julen. men det får gå.

förut beställde vi hem en spikmatta och den kom för någon vecka sen. Har försökt att ligga på den tio minuter om dagen och samtidigt passar jag på att sola under det gamla solariet vi har här hemma. Jätteskönt! Spikmattan alltså, solariet ger knappt ifrån sig någon värme, men spikmattan gör så att hela ryggen dunkar och man känner blodet sysa runt. Mysigt (: Helt röd och varm på ryggen blir jag också. solariet ger inte så stort resultat, det är bara en massa extra fräknar som börjar synas på näsan.

Jag känner att jag har ont i halsen nu också :/ hoppas inte att jag blir sjuk tills på måndag då vi ska simma  på idrotten, då jag tycker att jag borde iaf vara hyfsat bra på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0