More than some pretty face beside a train

hej.
jag är leeeedig i morgon! ni fattar inte hur skönt det komma bli. jag kan titta på MASSA gilmore girls avsnitt, jag kan titta på TITANIC!!!<3<3 och jag kan titta på walk the line! jag har inget att äta under hela dagen knappt, får leva på te och knäckebröd vilket är heeeelt okej! ååh.^^

sen dag idag igen, usch. när jag kom hem stog blodpudding och väntade på mig. mums! (nej) har aldrig smakat det det tror jag och jag öär aldrig göra det heller. efter några minuters letande efter något annat att äta utan att hitta något frestande, bestämde jag mig för att; popcorn är inte så jätteonyttigt. så jag popade massa popcorn, satta mig framför Gimore Girls och käkade middag. jag chokerad är jag dock eftersom jag för ca ett dygn sen blev lite rädd och illa till mods pga av människorna i Generation fett, och att jag på lunchen klagade över att pannkaka inte innehåller någon näring över huvudtaget. men jaajaa, jag har looov! jag gillar lov. på torsdag är blir det stockholm och BJÖÖÖRN!! mfl. jag hoppas innerligt att vi kan råka passera Lars från Idol och ge han en STOOOR kraaam!


det var en trevlig våga tala lektion idag i think. antingen blir de lektionerna trevliga eller pest. förra veckan tex var en pestlektion och jag bara önskade att det skulle stå någon människa nedanför trappan och ge mig en stoor bamsekram. idag behövdes det inte, (inte lika mkt iaf, jag behöver ju alltid en kram för att mjuka upp mitt kalla hjärta) det var det trevligt.


fick just reda på att Patrik ska jobba hela dagen i morgon så jag är heelt själv med älsklins-Tarzan, vilket kommer bli awesome (:

Kommentarer
Postat av: Olle

Hejar du på Lars? Det gör jag iaf :)

2008-10-25 @ 23:48:11
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0