Up front there ought 'a be a Man In Black

Hejsan.

trälig dag . vad är det med måndagar? fyy.. blev superdepp efter idrotten, höll på att somna på biologin och mådde pyton på naturkunskapen. så jag gick en kvart tidigare från naturkunskapen och åkte hem. alltså missade jag spanskan men jag skulle nog inte orkat mig igenom den lektionen levande, så jag åkte hem.

och jaa, lunchen ja. det var väldigt länge sen jag åt något så konstigt, det var hemskt.

idag hade jag tänkt gå o lägga mig klockan nio för att se om jag blir piggare i morgon, men det verkar inte gå så bra. dock ska jag definitivt gå o lägga mig innan halv nio. vi får se om jag blir något piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0