Perhaps I may become a highwayman again

hejsan gott folk

jag gick faktiskt och la mig runt halv tio igår kväll. dock la jag mig och läste lite men jag somnade iaf ganska tidigt, bara det att mamma kom inklampandes och frågade när jag ville träna. hmrf. men jaa lite piggare har jag varit idag iaf, men ändå känner jag mig så seeg. jag vet inte riktigt varför.

igår läste jag ut boken jag läst i några månader nu, jäkla skolan som inte låter mig läsa det jag vill! Iaf, idag började jag läsa i Narnia :) den är rätt så tjock eftersom alla sju böcker är i samma bok men den verkar mysig. det vekar vara mer som en barnbok men det är skönt att inte behöva tänka allt för mkt när man läser.

idag har jag pluggat matte i flera timmar vilket inte kändes speciellt bra då jag inte åstadkom så mkt. och så har jag kite runner papper i skolan så jag orkade inte göra något med det. håller på o laddar ner filmen så jag ska försöka titta på den innan fredag iaf.


sovmorgon i morgon så jag tar moppen. jag kommer säkert halka eller frysa ihjäl, men jag får iaf sova till elva om jag vill det så det är skönt! det lär jag inte göra men det är skönt att ha den möjligheten. om jag vaknar hyfsat tidigt ska jag nog försöka plugga lite spanska, eller så blir det som de gånger förut då jag tänker plugga innan skolan: jag lägger mig under duntäcket och tittar på vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0