You don't know how desperate I've become

hejsan

nu har jag äntligen laddat upp bilder. På bilddagboken dock men det lär komma upp några här också.


nej usch, jag vet inte om jag orkar skriva så mkt idag. plötsligt slog det mig att det är skola i morgon och jag känner mig inte alls redo. idrott i morgon så jag måste packa, jag har inte läst biologi, jag läste svenskan men kommer inte ihåg någonting om vad det stod, kite runner test i veckan och jag vet inte om jag har någon koll på vad jag ska kunna, spanska i morgon och jag vet inte om böckerna är i skolan eller här hemma.

och så är jag trött.

och så har jag ätit waaay too much denna helg. men om jag bara struntar i att äta under veckan som kommer ska det nog jämna ut sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0