I wish I could carry your smile and my heart

jag borde plugga kite runner för fullt men jag orkar inte. jag vill inte, vill inte, och så vet jag inte hur jag ska plugga eller på vad. idag såg jag klart på filmen. den verkade mer vara som en trailer för boken då filmen väldigt detaljlös. men ändå, töntig som jag är, höll jag på att börja gråta i slutet.

idag hade jag som sagt ingen våga tala så jag knatade runt lite på stan med katrin och anna. jag vill ha kläder(!!) men jag hittar aldrig något skoj, dels är för snål och dels hittar jag inget jätteskoj.

igår var det väldigt nära att jag plockade upp en duva från marken och stoppade ner den i väskan. varför är jag inte riktigt säker på men han var söt. jag gillar duvor men jag tror att det var tur att jag inte stoppade ner en i väskan för då lär inte jag ha blivit så poppis bland de andra duvorna. jag lär nog inte ha blivit så omtyckt av duvan jag hade nerpulad i väskan heller, iofs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0