Even the stars refuse to shine

Hejsan.
Jag har egentligen ingen större lust att skriva just nu men jag tänkte att jag kunde göra det medan jag fördriver tiden. Jag tänkte nämligen strax titta på Top Model (:

Igår åt jag lunch hos mormor och morfar med rickard och hans flickvän. Jag blev väckt av att rickard ringde klockan elva och skulle säga när dom skulle hämta mig. Jag brukar aldrig sova så långt som till elva, jag brukar vakna av mig själv vid typ nio, så det kändes konstigt. Hos mormor käkade man föör mkt som vanligt, men smaskigt var det. det blev typ fyrarätters.

Vi åkte hem vid tre ungefär och jag skulle ta bussen till stan 16:07. Trodde jag iaf. Det gick ingen buss då. Det är typ 550e gången jag tittar fel i busstabellen, härligt. Jag fick då ta moppen eftersom jag skulle träffa BAKA på stan halv fem. Men det gick bra det också, bara det att det regnade massa. Iaf, vi köpte godis, mat och grejs och tittade lite på handboll. Sen åkte jag hem och de tog senare bussen hem till mig. Först käkade vi och sen spelade vi guitar hero. Roligt det :D

Jaja, nu ska jag kika på Yop Model

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0