Find me in the evening when your ready to dance

Hejsan.
Jag är typ sjuk. Eller iaf så där mesigt sjuk som det verkar att jag allitd blir när jag blir sjuk. Jag har ont i halsen och så har jag nysigt ca 20 gånger idag. Det känns lite konstigt, känns som att jag nös typ fem gånger per lektion. Men jaa, jag lever iaf.

idag köpte Betina och jag marabou amigo vilket var gott :D och ikväll ska vi till Betina och ha chokladkalas (eller nåt? :P) Jag ska iaf iväg med pappa och köpa choklad på vägen till Betina. Vi ska vara där halv åtta och just nu är inte pappa hemma, vet inte riktigt var han är.

Idag unnade jag mig en lyx som man bara kan unna sig på fredagar och lördagar, jag läste i en bok som inte har något som helst med skolan att göra. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0