My mama didn't raise no fool

hej knottar
blir ett kort och snabbskrivet inlägg idag då klockan är jääättemycket.
jaja.

Idag var det idol ♥ (:


Prov idag. kändes ganska bra när jag gick ut ur klassrummet men efter ett tag kändes det inte så bra längre, så jag vet inte vad jag ska tro. Nu är det över iaf och det är bra det. Slutar sju i morgon, suck. hoppas det känns bättre då än vad det gjorde förra veckan.


Som rubrik idag bjuder jag på 2pac wehei
kanske borde börja skriva var rubriken kommer ifrån i varje inlägg. inte så jätteintressant med tanke på att man ändå knappt läser en lång rubrik. eller gör man? jag brukar inte orka läsa rubriker så ofta.
rubrikerna är från låttexter btw, men det kanske är tydligt.


nej nu ska jag sova..
peace

Kommentarer
Postat av: Gred

SJU?? jobbigt! själv börjar man ett och slutar fyra :)

2008-09-24 @ 23:36:12
Postat av: Olle

Började du fundera på det här med rubriken efter jag kommenterade i förra? :) Själv känner jag till några du skriver men långt ifrån alla...

2008-09-25 @ 17:42:23
URL: http://renevatio.blogg.se/
Postat av: Johanna

mhmm tobias... och det är inte alls orättvist.



men jaa olle, faktiskt. jag trodde inte det var någon som lade märke till mina rubriker :P

2008-09-25 @ 21:20:32
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: Gred

Men jag är värd lite vila, jag är ju snart pensionär..

2008-09-25 @ 21:43:52
Postat av: Johanna

jaa. jag är ung och pigg, jag fixar det här gallant!

2008-09-25 @ 22:00:15
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0