One of God's mistakes

Hejsan.
Lite seg dag idag även fast jag bara hade en lektion. Jag kände mig bitter och ful, vilket inte är lika roligt som det låter.  men det var idremöte idag och Anki, Anna, Betina och jag skrev upp oss, hoppas vi kommer med (: Iaf, idag har jag läst klart sidorna vi skulle läsa i The Kite Runner. Jag blev frustrerad när jag läste den och när jag var som mest inne i boken plingar det på dörren. "Hue?" tänkte jag och när jag öppnar möts jag av "hej, vill du köpa jultidningar?". Nej det ville jag inte och jag blev lite irriterad på barnen som stört mig när jag läste som bäst. Senare, typ nyss, kikade jag på Idol och tänkte "ååh, jag gillar den nya juryn!" när telefonen ringer och så tänker jag "hue?" igen och när jag svarar möts jag av "Hej, jag kommer från telia...". Irriterande.

jaja. Mycket trevligt att Idol börjat igen! Det gillar vi.

I morgon har jag fem(!) timmars håltimme men som tur är går det bussar som passar så jag kan åka hem mellan lektionerna.

Nu ska jag duscha, sen kanske dricka te. Jag ska iaf plugga lite spanska som jag för ett tag helt glömt bort att jag hade.

Kommentarer
Postat av: Gred

Varför sån håltimme?

2008-09-03 @ 21:51:43
Postat av: Johanna

därför att matten som är i mitten där nånstans är inställd, så min enda eftermiddagslektion börjar 16.15.

2008-09-03 @ 22:11:20
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: Olle

När det kommer försäljare vid dörren så brukar jag bara stänga utan att svara. Tycker verkligen inte om såna...

2008-09-04 @ 15:18:21
Postat av: Johanna

haha, det var ju småbarn :P

2008-09-04 @ 21:06:14
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0