But sitting here waiting for this is torture

Hej!
Idag blir det nog ett lite mer innehållelserikt inlägg. Har lite med att göra att det finns läxor som skulle behövas titta på, men jaa.

I Måndags hade vi tydligen ingen idrott så det spelade ingen roll att jag inte skulle vara med. Vi skulle tydligen på någon föreläsning i aulan som bara havla klassen visste någonting om, gillart. Men det var väl mys iaf, jag slapp ju stå ute i kylan och bara titta på när de andra skutta runt under idrotten. När vi var påväg in i aulan stoppades annika av någon tjej från radio sörmland(?) och ville ställa frågor. Samtidigt tog hon också Betina. Skojigt tyckte jag så jag stog och tittade på. När hon var klar med dom sa hon att hon skulle fråga mig grejer också vilket jag inte alls var beredd på, så jag har ingen aning om vad jag svarade knappt. Jag vågar inte inte titta runt om det går att lyssna på nånstans.

Idag var vi bara ca tio stycken i klassen vilket kändes lite konstigt. Lugnt dock. Vi hade bara tre lektioner i stället för fem eftersom det knappt var några människor där, så vi slutade ett. Då knatade jag runt med Katrin på stan lite där vi även träffade mormor (: hon kom springandes och såg knappt någonting. Jag kom iaf hem vid två och då började jag jobba matte. När jag var klar somnade jag och vaknade sen av att Katrin ringde. när vi lagt på somnade jag igen och vaknade vid fem.

Idag käkade vi lunch på kebabhuset (och med vi menar jag katrin jag och betina.). fr o m i morgon ska jag käka nyttigt! yes.

Tråkigt inlägg idag känner jag med strunt samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0