I walked the avenue 'til my legs felt like stone

Hej igen.
Sovmorgon i morgon så jag passar på att gnälla lite här. I dag har jag varit en riktig snorunge. Fysiskt alltså. Riktigt irriterande har det varit och jag har inte känns mig speicellt fräsch.

Och när jag när väl lärt lite facebook något sånär så ändras allting till "nya Facebook" och jag fattar ingenting igen. Varför ändra på saker?

Ska åka moppe i morgon. Orkar inte gå på föreläsning i aulan som jag egentligen borde, men jag sover hellre hemma och börjar ett, än att börja typ nio och sova i aulan. Jag måste troligen ha massa kläder på mig på moppen i morgon, snyggt är det ej.


Jag lägger in ett klipp från youtube idag också eftersom jag fick så mkt possitiv respons förra gången. (Hoppas ironin lyser igenom)




Idag bjuder jag på Bruce Springsteen (:
- Streets of Philadelphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0