It's a cold and it's a broken hallelujah

hej
nu är jag här igen och har knappt pluggat någonting.. suck. vad är det med mig?
eller för att stjäla ett citat från Chandler:

"What’s wrong with me? Ooh, don’t open that door."

jaja, i morgon ska jag plugga iaf! från den stunden jag vaknar till ca tolv då jag måste fara i väg till skolan. yes.


Jag har varit superglad nästan hela dagen idag. Jag vet inte riktigt varför. Eller jo, delvis vet jag väl. Men jag tror även att Betina kan ha smittat mig igår, eller att jag tog glädjen ifrån henne när vi skildes åt efter lunchen, då hon blev själv kvar i skolan i några timmar. Det uppskattas i vilket fall som helst. Glädjen dog dock ut lite grann på bussen påväg hem och jag tror det aldrig har tagit så lång tid för mig att gå från bussen hem som det gjorde idag. och vad jag gjorde när jag kom hem har jag knappt någon aning om.


Idag var det som sagt Idol
ååh, vad jag gillare. Det är ju nu det bästa börjar, alltså själva "Idol2008" med slutaudition och så, "avsnittet " började för två timmar sedan. Anyway..

Nu ska jag dra mig tillbaka, kanske kika på ett vänner-avsnitt också.

Kommentarer
Postat av: Olle

Vilken version av "Hallelujah" tycker du bäst om?



Listar dem jag vet om:



Leonard Cohen (Original)

Jeff Buckley

Rufus Wainwright

Amanda Jensen

2008-09-24 @ 16:23:43
URL: http://renevatio.blogg.se/
Postat av: Johanna

jadu, det beror faktiskt mkt på vilket humör jag är på. amanda har jag dock tröttnat på, och cohen har jag nog bara hört en gång..

2008-09-24 @ 22:13:30
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0