Still I can't escape the ghost of you

hej.
smärtan i kroppen idag har varit olidlig. jag har aldrig varit med om något liknande. buhu. men otroligt nog klarade jag mig igenom dagen, dock ej utan gnäll. fick lite massage av emma också vilket var skönt (:

hmmm.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. det känns helt tomt i huvudet.

i morgon har jag inte lika lång sovmorgon som jag brukar ha på onsdagar eftersom jag ska ta bussen som går vid elva, men jag hoppas jag ska klara av det.

ibland skäms jag faktiskt lite över mig själv, jag sitter och lyssnar på orup och tycker han är mysig. jag skyller ALLT på pappa som puttat in alla låtar i huvudet på oss när vi var små och inte hade några egna viljor. jag tror dock inte det var något medvetet han gjorde för att få oss att känna oss utstötta senare, men man vet ju aldrig.

påtal om små, ut med johan från idol. det måste vara en stor lögn att han är 16 år, han kan inte vara mer än några månader över 12 år. han påminner väldigt mkt om darin.


åååh, nu blev det deppigt. jag vill och borde gå o lägga mig men samtidigt vill jag inte det.

Kommentarer
Postat av: Olle

Till och med Darin var väl bättre än Johan. Har tyckt att han inte ens borde komma vidare från första audition. Han har nog inte ens kommit i målbrottet och inte fått hår under armarna. Nej, nej 12 år är vad han är.

2008-10-04 @ 11:51:08
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0