And I'm still standing here, and you're miles away

Hejsan
egentligen finns det massa saker jag borde göra nu, t ex läsa engelska, plugga spanska och kika igenom historian, men jag har ingen lust att göra något av det. Jag ska dock snart gå ivåg till historian. Det känns som att jag kommer tänka att provet är jättelätt och då kommer jag inte oroa mig alls men när jag väl ska göra provet kommer jag säkert då hjärnsläpp. Usch ja. Nej men jag ska som sagt titta igenom det strax och så hinner jag nog titta igenom lite i morgon också. Jag tror jag kan det trots allt, instruktionerna till mvg kunde ju inte varit mer konkreta.

Dagen idag har varit en väldigt trött dag. När jag ska sova ligger jag och vrider och vänder mig hela tiden. Sjukt irriterande. Igår kom mamma och pappa hem från Grekland för övrigt. De åkte i måndags förra veckan och eftersom patrik åkte till turkiet förra lördagen har jag varit helt själv här hemma hela förra veckan. Jag klarade mig finemang, och det är mkt tack vara sötnosen Tarzan. Och för att människorna här hemma är mkt lättare att ha o göra med när dom inte är här. Men det är väl trevligt att dom är hemma igen I guess. Det lät taskigt, men det är trevligt.

Varför jag inte skrev här att jag skulle vara själv en hel vecka var för att om någon skum typ skulle läsa kanske han/hon skulle tänka att det är fritt fram att bryta sig och skjuta mig eller nåt. Så om jag hade skrivit ut det hade jag inte kunnat sova någon natt alls vilket jag kunde nu så det var trevligt.

nej nu känns lite grann som att jag skriver bara för att jag inte ska behöva gå iväg till historian, men nu ska jag gå!
hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0