Someone to die for you and more

Hejsan
I natt var det faktiskt lite svårt att somna för Tarzan var ute och rände i mörkret. Taskigt. Det känns mkt mkt bättre när jag vet att han sover sött i rummet bredvid. Just nu är han ute igen men jag hoppas han kommer in innan jag ska sova.

Idag var det inte så hemskt som jag troddet det skulle vara med håltimmen. Jag tog bussen hem vid halvtolv och jag hann till och med käka med anki och betina. Jag älskar skolans spagetti och köttfärssås! Hemma tittade jag på Vänner och sov lite granna. Härligt! Sen gjorde jag klart engelskan och jag tror jag tittade på Gilmore Girls, minns inte :S men jag hann med en hel del innan jag var tvungen att åka igen iaf. Jag hade tänkt tanken att jag skulle åka buss till skolan på eftermiddagen men lyckligtvis åkte jag moppe i stället. Jag kom till skolan vid bättre tid och så kunde jag åka hem när vi slutade. på vägen hem kunde jag även sjunga högt och falskt och det hade jag inte kunnat gjort om jag åkt buss. eller jaa, kunde kunde jag väl.

var just och ropade på tarzan men han kom inte. Jag känner mig som tanten på andra sidan vägen som ropade på sin katt när den skulle äta. "Stuuuure!"

Kommentarer
Postat av: Olle

Apropå sjungandet på moppen är du inte ensam om. Jag sjunger varje gång jag cyklar och det låter troligtvis ganska falskt också :)

2008-09-05 @ 23:00:53
Postat av: Johanna

jaså. lyckligtvis har jag en stor hjälm och brummande bilar runt mig så det borde inte höras för någon annan.

2008-09-05 @ 23:23:46
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0