As sure as night is dark and day is light

Hejsan.

I morgon är det skolfoto för våran del och jag vet inte varför men jag blir så nervös inför det varje gång. Usch. Jag blir så rädd att allt ska bli helt misslyckat och jag ska må dåligt i flera dagar pga det, som så många andra gånger. Ja usch ja.

Idag har jag varit så fruktansvärt trött. Jag har bara velat somna och sova under varje lektion vi haft. Idrotten idag var ganska skoj däremot, vi körde lacrosse och fotboll. Jag sprang runt som ett litet djur och var duktig. Eller jaa, jag orkade självklart inte springa runt som ett djur men jag sprang så mkt jag orkade. Och jag var inte så jätteduktigt, jag gjorde bara ett mål och det var i fotbollen. Men ändå, skoj var det. Lacrossen iaf.

Idag har jag bara käkat, pluggat, pratat med Katrin, pluggat, pratat med Katrin och tittat på ett ansvnitt av One Tree Hill. Nu tänkte jag titta på Top Model och måla naglarna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0